onsdag 28 juli 2010

...om Henrik Schyffert.

Hörde precis låten Hey Princess med Popsicle vilket fick mig att tänka på Henrik Schyffert. Jag anser att Henrik Schyffert är jävligt rolig. Fast egentligen är han inte särskilt rolig, hans skämt är ganska tama och hans punchlines är nästan alltid de samma. Dock har han ett uttryck som tilltalar mig som bara den. Man kan titta på honom stå rätt upp och ner i all sin prakt men likväl se en liten busig pojke som bara väntar på att få hitta på satyg och jag fullkomligt älskar det. Kanske för att jag själv är den där lilla lilla busiga pojken som bara väntar på att nått spännande ska hända. Nä Henrik Schyffert är egentligen ganska överskattad men jag älskar honom, jo jag gör nog det. Jag är nog till och med lite lite kär.

Jag berättade min förälskelse för Schyffert för Ia och hon tyckte att det va lite sött. Ända tills hon upptäckte att jag satt och googlade Henrik Schyffert. Då fick hon ett skrattanfall och kallade mig rolig och knäpp. Jag misstänker att Ia inte riktigt förstår den kärlek som strömmar mellan oss Henrik. Men det är ok, jag finns här för dig big guy. Hos mig kan du känna dig trygg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar