lördag 18 september 2010

...om att hitta rätt strumpor till lillgrabben.

Det blir ett kort inlägg idag. Soffan och frun lockar mer än att sitta framför datorn och häcka.
Som titeln kanske skvallrar om så har vi köpt små små strumpor till lillgrabben, ja inte bara strumpor. Det blev faktiskt fyra bodys, en tunn bäveroverall och som sagt två par strumpor. Allt för under sexhundra kronor, inte helt farligt kan jag tycka. Värre är det med napphållare, de kan kosta mer än hundra kronor! Hundra spänn för en liten liten bit tyg, löjligt! Jag kommer aldrig köpa en enda napphållare om jag så ska sätta mig ner och virka en helt själv. Här kommer lite bilder.

2 kommentarer:

  1. Gah, så gulliga små minikläder :)

    Napphållartips:
    http://oapip.se/list_varugrupp.asp?t=Napph%E5llare&varugrupp=213&lang=sv

    Fast det borde inte vara så svårt att göra en egen. En plastring i livsmedelsgodkänt gummi + en "nypa" och tyg/garn ^^

    Kram

    SvaraRadera
  2. Naw, så gulligt =) Fatta att det snart kommer en bebis. Helt underbart ju. Alvin kommer genast att bli hur stor som helst. Ses snart mina vänner.. puss

    SvaraRadera