måndag 3 maj 2010

Phu!

"Toppen! Då kan jag räkna med att Kapten kan styra min båtarmé när jag ska ta över världen?"

Jodå Lady Di, det kan du ge dig på att jag kan göra. Idag tog jag nämligen det där jäkla förarintyget. Det trodde jag aldrig! När han "rättargubben" satt och rättade mitt prov hade jag hjärtat i halsgropen. Men det gick, har dock inte en aning hur pass bra det gick för han rättade i en rasande fart. Nästan lika snabbt som 70knop/timmen! Så nu är det ju möjligt att vi faktiskt kanske ses ute på de sju haven. Jag ska nämligen leta upp Svarta Pärlan (the Black Pearl), vi behöver ju havets absolut snabbaste skepp om du ska ta över världen Di. ; )

Nästa måndag ska jag stanna upp på jobbet vid fyra och fråga mig en sak; Ska jag till båtkursen idag!?! Nej tänk för att det ska jag inte!! Jag ska hem och dricka mig redlös på rom och cola.
Precis som en riktig pirat!

1 kommentar: